İkinci sezaryen olanlar bebek kaç haftalikken aliniyor 38 mi 39 mu ?
alyatalha bende yarın doktoruma soracagım. İlki 38 haftalkkken alnmştı.
Bende cuma günü olacağım nasipse tam 39 hafta 2.gebeliğim