1519mucizleriiim agri durumlariniz nedir? Ne gbi degisiklikler var bu rahme saniyelik agri girip cikmasi kasilmami? Karinda gerginlik yok sdce agri birde karnim da titreme var bagirsakmi bebekmi cozemedim 2.hamileligm
madl41 1519mucizleriiim 21 haftalığım 😊 kasıkta batma, belimde ağrım var onun dışında akıntımda artış var 😊Bide bugün hiç hissetmedim bebişi 🙄
Busraoz 1519mucizleriiim 23+0 dayim ben. Evet ara sira batmalar oluyor rahim buyudugu icinmis ama sen doktoruna sor bu durumu bence. Karninda nasil bir agri var onu anlamadim
Smyybulut Bende 19+3 oldum. Daha bebeğimi hissetmiyorum. Sanki pıt pıt birşey atar gibi oldu geçen günlerde ama bana mı öyle geliyor diyorum beklenti icindeyimya. Benim gibi hissetmeyen var mı. İlk gebeligim daha.
Smyybulut Bende 19+3 oldum. Daha bebeğimi hissetmiyorum. Sanki pıt pıt birşey atar gibi oldu geçen günlerde ama bana mı öyle geliyor diyorum beklenti icindeyimya. Benim gibi hissetmeyen var mı. İlk gebeligim daha.
1519mucizleriiim Busraoz yani batma degil saniyelik agri kasik ve rahimde sonra hafifliyor sordum ama kasilma omu degilmi bilmem