Mervecvn ben artık kapadım kulağımı onlara çünkü çocuğum ve benim için bunu uygun görüyorum cesaret çok önemli normal doğum için bende zerresi yok panik atagim ve adet sancisindabile bayılırdım ki eskisi gibi kötü değil sezaryanler de ertesi gün taburcu oluyorsun aynı gün ayağa kalkıyorsun doktorunla görüş eşinle kendisi konuşsun