Bu değerler devam ederseniz insülin başlarlar. Ama tabi kanda ki 3 aylık şekerinize bakılır onda yükseklik yoksa diyet. Bence bir an önce diyetisyene gidin. Birde beyaz ekmek, makarna, tatlı, bezelye ve meyvelerden de muz karpuz yemeyin bir süre. Benim bu şekilde biraz azaldı değerlerim