Morcivert0401 bn mecburiyetten oraya ya gittim ozel.oda ayarlama gbi bir şansınız yok biz cok uğraştık olmadi benim.26 haftalik erken doğum.oldu iki gun gözlem altında tuttular iki gun sonunda dogum oldu bu surec de eşimi hic görmedim arada telle gorusturduler bebeklerim ikiz di ve saglik problemleri vardi herseye tek karar vermek zorun da kaldım en az 30 kere açılmayı ölçtüler doktor görünümlü yeni mezun arkadaşlar ameliyata girerken bile eşimi görmedim sezeryan oldum bebeğinin birini dogum dan sonra kaybettik birini küveze aldılar ve beni o gün dogum yapan bir kadın la ayni oda ya koydualr hayatının en zor 4 günüydü