mervedd Kızlar Çarşamba günü öğlen Balıkesir Edremit devlet hastanesinde spinal sezaryen Doğum yaptım Doğum hikayesi yazmak istemiyorum soruları olan varsa cevaplayabilirim
mervedd Semabolat canım tabiki acısı oluyor herkesin eşiği farklı ben of üf yaparken yan tarafımdaki kız inliyordu ama en zor ilk 2-3 gün sonra daha rahatsın
Dlygnr Canım devlet hastanesinde kaç gün kalıyosun bide sezeryan yeri dikişlimi yoksa özellerdeki gibi uyapistirmami
mervedd Dlygnr canım ben 1 gün kaldım ilk gün ayağa kalkıp gazını çıkarırsan sıkıntı yok ilk 24 saat önemliymiş dikişler yapıştırma yapıldı