Tubabulat2018 Nermin bence kalin battaniye goturmelisin canim cunku hemen alisamiyorlar havaya o yuzden eve getirene kadar ona sararsin ben goturucem sahsen
Series26 Nermin benim doğumda kısmetse ağustosta hastanede hemşireye sordum çanta hazırlığı için bir penye battaniye bir pazen de olur penyede olur doğumhaneye istiyolarmış 2 tane toplamda birde yanında kalın battaniye de getir çantanda olsun demişti ben koydum o yüzden
Nermin Tubabulat2018 bide ben sezeryan olcam.ameliyathane soğuk oluyo görürsem iyi olcak dediginiz gibi birden serin çocuğu çarpabilir
YagmurOz Merhaba benim de ağustos başı ben 1 penye battaniye 1 müslin koydum. Bi de hastane çıkışı için pusete yaptırdığım pamuklu örtü var. Kalın battaniyeye gerek yok diye düşünüyorum tecrübeliler geldiğinde önerilerini ben de merak ettim ☺️