Tarana 34 haftamdayım.Ve nasıl yatak alacağımı bilemiyorum.Odamız küçük büyük yatak alamam.Yuvarlak olan sonra buyuye bilen yataklar nasıl acaba?onlara takdım ama hiç fikrim yok
Esramese Tarana yerin yoksa klasik besik tavsiye ederm ne buyuk ne kucuk ihtiyc gorecek sekilde ben aldm o sekilde klasik olmasina ragmen sallama payi bile veremiyorum o derece yerim yok
Tarana Esramese aynen benim de yerim yok.İkimiz olduğumuz için küçük ev tercih etdik.Şimdi de 2,3yil kullana bilecegim küçük bir yatak istiyorum.Belki gelicekte evimiz olur o zaman buyugunu aliriz
defne55 Tarana ben normal çekmeceli besik aldım 3 yasa kadar kullanılıyor benimde yerim küçük öyle bisey bakabilirsin