Efecik 33 haftalık 2400 du bu hafta 35 oluyoruz cumartesi kontrol var bende merak ediyorum erken doğum riskim de var
Rabiaibrahim0803 Tubiyy benimde yarin randevum var bakalim ne kadar oldu merak ediyorum 🤗😍 36. Haftamizi doldurduk oglusumla cok sukur
Hs20 37 ye girdik 3 kiloyuz su an onde gidoyordu 15 gün ama yavas yavas zamaniyla dengelenmeye baslar dedi bakalim artik cati muauenemizi de olduk dün gelmesini bekliyoruz hayirlisiyla insallah