Birkaç gündür mide bulantılarım oluyor çok önemsemedim ama şu zamana kadar iyiydim en son 2. Ayda mide bulantılarım olmuştu ve 3. Ayda bitti. Şuan olması normal mi bilemedim. Az önce kustum afedersiniz ve elim ayağım titriyor birşeyin belirtisi olabilir mi? Yardım lütfen 🙏