Seztrz61 ben de 28+5 im. En son 7 ay önce boyamıstım saclarımı. Doktorum kesinlikle izin vermiyor. Bitkisel boyaya bile. Saclarımın beyazı çok geldi. Ama dısarı çıkarken spreyler var ondan sıkıp sonra hemen yıkıyorum. Her şeyde maalesef kimyasal var. Bebişlerımız guzellıgın önüne gecıyor. Az sabredelim kızlar🙏🧚♀️