merhabalar, son günümüz kızlar bugün, nasipse sabah planlı sezaryen olacağım 💕 şekerimi düşüremiyoruz son günlerde kordonumuz da açılmadı eh bi de üstüne çatı darlığı, tüm şartlar doğum şeklini sezaryene çıkardı. dokuz ay nasıl geçti anlamadım demeyeceğim yavrumdan gelen her an öylesine özel ve güzeldi ki.. rabbim her isteyene aratmadan tattırsın bu duyguyu. dua edin bana sağlıcakla alayım yavrumu kucağıma 🥰 inşallah sizler de zamanında ağrısız sancısız doğurursunuz yavrularınızı..