39 haftalık hamileyim . Yalnız her doktora gittiğimde doktor suyun iyi diyordu. Fakat benden son günlerde her gün istisnasiz akıntı gibi birşey geldiğini hissediyorum lavaboya gittiğimde ise iccamasirimin biraz fazla ıslak olduğunu goruyorum . Acaba suyum yavaş yavaş mı bosaliyor ?