Sorduğum hamile yastığını e bebekten aldım, iki gündür kullanıyorum. Çok memnunum, sırtı ve bacakları çok güzel destekliyor ve sabahları kalçam ağrımadı iki gündür. Karın bölgesini çırt çırtlı yapmışlar. Tuvalet için falan kalkarken içinden rahat çıkmak için el ile itmek yeterli oluyor. Kaliteli uykuya hasret kalanlara bir nebzede olsa rahatlık sunduğu için tavsiye ediyorum.