Kovaburcu Ben de kınamadım. Sadece anlaşamayız bu düşünce yapısıyla dedim. İnsan ne kınarsa başına gelirmiş, bilirim. O yüzden kimseyi kınamam. Farkındaysan inşallah olmaz dedim. Asla, imkansız, böyle gelin almam falan gibi büyük laflar etmedim. Tabii ki herkes kocasından bir şey ister. Ama bunu bu benim "hakkım" diye söylemek bana çok saçma geldi. Konu sahibi arkadaş tüm yorumlarında, "alsınlar, almalılar, bu benim hakkım deyip durmuş." Çocuk doğurunca böyle bir hak mı oluyormuş. Ben düğünümü bile eşimle birlikte yaptım. Ne anam babamdan, ne kaynamamgilden tek bir takı bile istemedim. Neden ailelerimizi boş yere strese sokalım. Düğün diyorum bak, dikkatli oku. İnsanların bahanelerle sömürülebilecek bir varlıkmış gibi görülmesi benim düşünce yapıma ters. Size iyi istemeler.
Kovaburcu