PrenssAnnesiiii Dünden beri bi sancı var bazen nefesimi kesicek derecede bazen adet sancısı gibi bi anlam veremedim korkuyorum 35+2haftalığım😏
RumisAlgn PrenssAnnesiiii canim acile git illa doktor kpntrolunu bekleme nolur nolmaz nst ye falan baglanirsin en azindan icin rahat eder acildeki doktorlar bakarlar
Snkz Şimdi bunu yengemle konuştum doğum sancısı olsa asla dayanamazsın hafif hafif başlar son raddeye gelince kendinde fark edersin dedi herkes de şu gelecek diye bir şey yok ama ped takip git dedi
PrenssAnnesiiii Efsoo kontrolüm perşembe günü sıra bulamıyorm da erken gdeym yarında sağlık ocağına gdcm
Snkz PrenssAnnesiiii onlar düzensiz sancı oluyormuş doğum sancısı da yengem asla geçmez ve dayanamazsın dedi bana evde sancı çek artık bu son dediginde git yoksa orda daha kötü beklemek dedi 4dogum yaptı biliyordur sen de fark edersin ama çok kotuysen bi acile git belki acilman başlamıştır
Sinem21 PrenssAnnesiiii belden alttın komple ağrıyor bi zaman sonra durulmuyor zaten sağa yatsan olmuyor sola yatsan olmuyor yürüsen olmuyor geçmiyo yani sürekli düzenli bir ağrı oluyor
PrenssAnnesiiii Snkz açılmam vardı canm benm 25.haftamdan beri 1cm ilerlemiş olblr gerçekten ama bende sancımı dedğin gbi evde çekmek istyorm