Melyus1234 Kızlar 1 haftadır ishal oluyorum süreklii su gibi doktor randevum da 2 hafta sonra napsam ki ??
[silindi] Melyus1234 bol bol su içmeni muz şeftali leblebi yemeni öneririm .. şuan bende ishal karın ağrısı durumu yaşıyorum doktoruma hastaneye gitmeme gerek var mı dediğimde sadece karın ağrısı ve ishal varsa gerek olmadığını söyledi .. Bebek hareketli mi aşagıya doğru baskı sancı olup olmadığını sordu ..Çok geçmiş olsun 🙏🏻
Senemunlu Melyus1234 ayni durum bendede var duzeldi gibi probiyotikler var eczanede satiliyor doktprum gunde 2 tane alanilcgmi soledi . Bence bir doktorunla konus 2 haftayi bekleme muhtemelen onu verir yada muz lapa vs sayar
eymen08arass Melyus1234 muz ve nisastali yoğurt ye bol su iç bn öyle geçirdim bal varsa soğuk şerbet yapıp icebilirsin geçmiş olsun
LeylaCan Melyus1234 canım karın ağtın varsa hemen git. persembe günü ishal ve karın ağrısıyla rahim ağzına bakıldı 27 mm e düşmüş. amniyon sıvısı iyi dedi allahtan. doktorunu ara
Handan0101 O haftalarda bendede olmustu halada devam ediyor kabiz olmayalimda o daha kötü muz sarı leblebi ye bol su ic 3 litre iç mesela çünkü vücut susuz kalıyor bebiş etkilenmesin annesi
Mtemiz Kontrolun 2 hafta sonra olabilir ama bekleme doktorunun telefon numarasi filan yokmu sor bence ihmal etme
Busrarda_23 Ben 17. Haftamda bir haftadan fazla ishal oldum ve rahimde kısalma varmış erken Doğum riskini tetiklemiş eğer hastane yakınsa bide agrı yapıyosa görün derim sorun olmasın ben gitmedim geç öğrendim