Merhaba arkadaşlar, idrara çıktıkdan sonra karnımda hafif sertleşme çekilme gibi bir his yaşıyorum?? Normalmidir yaşayan varmı??? Bir kaç post görümde enfeksiyondan olabilir vs yazılmışta enfeksiyonum varken böyle birşey olmuyordu bilemedim.. yorumlarınızı bekliyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️