laboratuvarbebegi1 Kızlar sizce cinsiyet kesin belli olur mu 3 hafta önce gittiğimde bir doktor kız bir doktor erkek demişti 🙄😂😂
ekara laboratuvarbebegi1 16+4 üm banada kıza benziyor diyorlar ama kesin cinsiyet hala söylenmedi. Kız olanlarda yanılma daha çok oluyomuş dedi doktor o yüzden %100 diyemiyoruz henüz dedi.
NihanMine laboratuvarbebegi1 16+1 im bende en son 12 haftada gitmiştim ama doktor bişey dememişti 😔 yarın sabah randevum var inşallah yarın öğrenicez sıpamızın ne olduğunu 😍 heyecandan uyuyamam herhalde bu gece 😂
sercanirem laboratuvarbebegi1 canım bende tam 16+1 im cinsiyeti hala öğrenemedik ustelik tahmin bile yok 😓😦
Evinanne laboratuvarbebegi1 bende bugün 16+0 oldum 12 hafta da kıza benziyor dendi ama bi ay sonra gel belli olur dedi bende ay sonu gidicem net öğrenmek için bakalım🙏🏻
Tugce12 Benim belirtilerim yok nedense sizdede oylemi kizlar iki gun oncesi agri falan oluyordu oda olmuyor suan
laboratuvarbebegi1 Evinanne hayırlısı olsun canım bende erkek istiyorum ama sağlıklı olsun kızda olur 😍❤️
lifewater87 Ben 16+5 im erkekim olacak 2.ye kismetse ogrendim bile ben de istah disinda hersey yolunda kara delik gibi midem durmadan yemek istiyorum ki zaten kiloliuum ustune 🙄🙄
laboratuvarbebegi1 lifewater87 Canım ya benimde ilk zamanlar acıktı iştahım şimdi herşeyden tiksiniyorum açım ama yemek yemek istemiyorum bulantım çok😫
busrakaan laboratuvarbebegi1 16+1 haftalığız bizde daha cinsiyet öğrenemedik . Sabah bulantılarım arttı nedense bide ne yersem ağzımda acı bi tat bırakıyor