Ayseysf canim ya😥ayni senin durumjndaaydim o haftalar canim.hem sabah erken durunca daha cok oluyo dimi?ben safra kusuyordum bide kopuklu(34 olduk yine oluyor bende canim.ama o kadarda diyil yani.istahin nasil?bisey yeye biloyormusun canim?kilo verdinmi hic kusmalardan?ben kusmalardan bunalmistim rengim kacmisdi zayiflamistim taninmaz hale gelmistim ben ilac aldim.birden kesildi ve istah artdu.sonra yine basladi malasef.sen baslardasin.bi doktorla konus derim cok kotuysen.gunde 3 4 defa normal sayilir.ben 7 10 defa kusuyordum yatisim yapilmisti kotu bu durum.