zcolak Mturan bende bunu kullanıyorum aç içiyorum. Mide bulantısı biraz yapıyor ama kahvaltı yapınca geçiyor. Dışkıda renk değişikliği yapıyor evet. Yanında decavit kullanıyorum kabızlığı hangisi yapıyor bilmiyorum ama başta kabızlık yaşadım sonra alıştı vücut oda geçti
Busraoz Mturan Ben kullaniyorum. Hic bulantisi olmayan beni tüm gün ögürten ilactir. Dendigi gibi sabah ac karnina alinir ama ben doktoruma durumu anlattim o yuzden tok alabilirsin dedi. Ben de kabizlik vs sorunu olmadi.
Yasedgn Bende kullaniyorum ilk zamanlar ciddi bulanti yapti sonrasinda vucut alisti kesinlikle ac karnina alinmamali mideyi fena yapiyor yemekten 1 2 saat sonfasi aliyorum .Ayrica ciddi kabizlik yapıyor bu surecte cogunlukla sulu yiyecekler tuketmek lazim
07052019 Yasedgn ben de yeni başladım geçen hafta. Aç karnına içmem gerekiyormuş. Bulantı vs yapmadı ama afedersiniz dışkım siyah çıkıyor
Asliyildirim Yasedgn 🤷🏻♀️ Bana da tam tersi etki yaptı kronik kabızlığım vardı ilaçtan sonra barsaklarım düzenlendi
Yasedgn 07052019. Bunye meselesi belki canim benim fena kusmalarim oluyordu .tok almaya baslayinca rahatladim o dışkı meselesi malesef oyle az kaldi ilacin bitmesine ona seviniyorum inanki
Medinemedi 07052019 kan ilaçlarının hepsi öyle yapıyor ben hamşle olmadan da içtim aynı normal korkma
Yasedgn Rzlgln534 ben de eczanede ac karnına alinmali demisti ac aldim perisan oldum kusmaktan doktor tok al demisti o sayede midem bulanmadi .istersen bir doktoruna danis canim
Ayseberru Ben yaklaşık 1 ay kadar kullandın ama kabız yaptı bana doktorumda sağolsun değiştirdi hemen gynoferrosanol verdi onda şükür bi problem yaşamadım 🤗
mugece Bende kullanıyorum. Sabahlari troid ilaci almam gerektiği icin ikisi beraber olmuyor Mecbur demiri gece uyumadan önce alıyorum. Dışkıyı kokulu ve siyah bir hale getiriyor.
Asliyildirim mugece neden ikisi birlikte olmuyor? Ben iisini birlikte içiyorum bana doktor ayrı iç dememişti? Doktor mu söledi sana acaba?
busraaylmz mugece bende troid ilacı kullanıyorum sabah 7 gibi ilacı içip kahvaltıdan önce 10 gibi de tiroid ilacımı içiyorum en az 2 saat süresi olmalıymış arasında
Oglusannesii Mturan tüm demir ilaçlaeı dışkıyı siyah renk yapıyor bünyeden bünyeye fark var ama aksine benim bagırsaklarımıda rahatlatıyor içtiğimde kabızlık yaşamıyorum
Ozge3747 Dışkıyı koyulaştırması dışında ne mide bulantısı, ne kabızlık hiç bir yan etkisini yaşamadım.
Rabia29 Doktor kasık ağrılarım için verdi. Tok içiyorum 10 dk kesiliyor ağrılar. Çok faydasını gördüm. Gerekliyse ihmal etmeyin derim.