K-b-b-t Konak gastanesınde dogum yapan arkadaslar nasıl memnun kaldınız mı yorumlarınızı beklıyorum lutfen!!!!
Andromeda Evet bunu bende çok merak ediyorum. Belden uyuşmalı sezeryan olanlar normal doğum yapanlar.anestezi dr larından memnun kaldınız mı