Suna41 canım bende 22 haftadan beri su fazlalalıgı cekiyorum doktorum bir kutu endol verdi. İkiz benim ki onun sonunda kız normale bindi erkek olanınki fazlaydı bi kutu daha yazdı sadece 10 tane iç dedi. 31 haftaolduk bugğn ki kontrolde suları düzeldi şükür ki. Sana tavsiyem doktorunun önerdiklerini ihmal etme. Allah korusun su fazlalıgı erken dogum riskş diyorlar