1195 Kaçıncı haftada çatı muayenesi yapıyorlar suanda 37+1 im carsamba günü kontrolüm var cati muayenesi yaparlarmi
RumisAlgn 1195 Canim agrim var diye gidersen catala ciksrtiyor acil ama bende 37+4 um kendi doktorum banada hic bakmadi ama defalarca acile gittigim icin catala cikartiyolar acikligin var mi diye
Mucizem00 1195 ben doktoruma sordum ne zaman yapılacaksınız diye son hafta yapıcam dedi doktor dan doktora değişiyor canım
Ayseberru Ben 35+2 haftalık hamileyin ayın 18de bakıcam dedi doktorum bana erken geldi en azından 36+5 falan olayım o yüzden gitmiycem doktora çünkü çatı=Doğum demek 😬 ilk hamileliğimde 37 de bakıldı akşamına doğurdum
Bsrksc Ayseberru aslında herkesin bünyesi de farklı sanırım çünkü benim 35 te bakıldı ağrım vardım açılmam olmuş 39 olucam nişanım geldi hala gelen giden yok 😂😂
1195 Ayseberru benimde öyle olursa yaa :( evim hastaneye 2 saat esim yok doktora giderim eve gelince rahatsizlanirsam kaynanam götürmezde esimde asker :(( napcam ben
Ayseberru 1195 korkma neden götürmesinler ki hem öyle bişey olursa sende biner taksiye gidersin kimseye boyun bağlaman gerek değil ki
1195 Ayseberru benim kaynanami bilmiyorsun ki az önce cok sancim var dedim kontorole gidicin iste benim basima is cikarma simdiden dedi
ElmasSs 1195 bebeğin kafa çapı çatı için uygun değil diye doktorum sezeryana aldı ama iyikide öyle almış