Merhaba kizlar bilginize cok ihtiyacim var.her zaman ayin 16 sinda adet olur iken gecen ay 11 inde basladi adetim ve adetim biter bitmez hsg cekildim.bir tupum tikaliydi acildi simdi ise daha adet olmadim uc gun once bir gebelik testi diger guunde ikinci gebelik testimi yaptim negatifti.ama dun ovulasyondan bakmak istedim gebelik oldugunda da t cizgisi cok koyu oluyor die ve cok koyu cikti.ki ben bu ay iki kere yumurtlamayi yakalamistim ovulasyonda ve ikisinide degerlendirmistik.ayrica iki uc gundur hafof mide bulantisi akinti ve cokca bel agrim var tecrubelerinize ihtiyacim var sizce olabilor mi gebelik negatif olur die kan testi hemen vermek istemiyorum:(