İki gün önce nişanım geldi şeffaf sümüksü ama çok fazla değil. Dün akşam 10 gibi belime ağrı girdi. Ve adet sancısı gibi devam etti. Dinlendim duş aldım yok geçmiyor. Dakika tuttum ortalama 10 dkkada bir 40 sn dedim başladı herhalde biraz uyumaya çalışayım ki enerjim olsun. Ama sancı geldikçe uyuyamıyorum bide heyecan oldu tabi. gece 1 de tuvalete çıktım ne göreyim kan gibi geldi peçeteye aklım çıktı kahverengi gibi de değil gibide içim huzursuzlandı eşime dedim hadi gidelim hastaneye. Ebe direk açıklığıma baktı yok dedi açıklık. Kan değil o gördüğünde nişan dedi. Sonra nst bağladı sancı çıkmadı dediki vaktin gelmiş ama sancıların kuvvetli değil istersen kal istersen evde çoğalmasını bekle. Eve geldim ve tüm gece ne zaman uykuya dalıcak olsam sancıdan uyandım. Hiç uyuyamadım şuan sancım devam ediyor 7 dkkada bir 40 50 sn ama sanıyorum çok şiddetli değil yine. Açılma olması için gezmem yürümem gerekiyor ama ben çok yorgun halsiz hissediyorum yataktan çıkmak istemiyorum. Bu ağrıların şiddeti artarmı hamişler kendimde gezmek için o enerjiyi nasıl bulucam😢