zcolak bence gerekli birşey çünkü içine bebeğin bir sürü yedek eşyalarını koyacaksın. Bide ek Gıda ya geçtiği zaman içine mamasını yada içeçek her hangi bi meyve suyunu koyup birkaç saatlik içinde saklayabilirsin en basitinden pikniğe gittiğinde suyunu korumak için bile koyabilirsin.. YADA kendi sütünü sağıp biberona koyup gezmeye gittiğinde çantandan çıkarıp bebişe verebilirsin çünkü heryerde emzirmek pek mümkün olmuyor 😊