Merhaba bayanlar, aklımı karıştıran bir şey var bunu sormak istedim sizlere. 25+0 haftalık gebeyim bu durumda 25. Haftayı doldurmuş olup 26. Cı haftanın içerisindemi sayılıyorum yoksa sadece 25. Haftalığın günlerimi doluyor. Soranlara 25 mi 26 mı ne diyeceğimi şaşırabiliyorum 🤭 ilk gebeliğim tecrübesiz oluşum bundan. Bu durumu açıklayabilecek bayanlardan yardım istiyorum. Vaktinizi, emeğinizi çaldığım için affola. Şimdiden teşekkürler✋🏻🤗