Buket38 merhaba su hastanesi çok iyi bir hastane diyebilirim odaları olsun doktorları olsun Melek canbaba vardı şuan o yok ama Ümran hanım var çok güzel ve tatlı bir doktor odalarında yatak var kendine ait tuvalet var tek kişilik var geniş ama misafir yani ziyaretçi olduğu yerle aynı ama bence o pek önemli olmamalı hastane hep hijyenik Hemde çok tatlı dilliler tavsiye ederim ☺👶🏻