Rabbim hepinizi kolaylıkla kurtarsin arkadaslar.37+4 de doğdu oglusum dun saat 12 de..acile gitmistim büyük ogkum rahatszdi biraz benimde karnim sertlesiyordu gelmisken bi kontrol olayim dedim kocaeli umuttepe egitim ve arastirma hastanesi 4cm avilman var dedi.sok sok yatisim yapildi beni alttan muayene edince hissetmedim agrilar yuklenmeye başladı. Hafif ama düzenli. Saat gece 3 de gelmistim 9a kadar cok sanci yoktu.9 da bi muayene daha yaptılar benim sancikar tavan yaomaya basladi 4cm den 10cm e,cikti 3saat iyi sanci cektim amaa dogurdum gibi hersey bitti ...bi rahatlama melegim kucagimdaa..herseye deger bu duygu.rabbim hepimizin meleğini korusun.Allah a emanet olun.benimde normal dogum hikayem bu kisaca.😊😊