Kbramehmet1 Kızlar biraz önce peçeleye sanki sivilce olurda peçeteye silersin nokta nokta 4. 5 yerde kan oldu ama sümüksü bi kıvam değil bildiğin kan sadece normal sıvı vardı o da bi kaç damla sizce nişan mı çok korkuyorum
Mucizem00 Kbramehmet1 nişan sümüksü olur canım bilemedim sen ihmal etme doktora git bi başka Birsyde olabilir Allah korusun kaç haftalıksınız
Kbramehmet1 Mucizem00 37 +3 günlük gebeyim canım bugün doktor randevum var zaten ama erkenden böyle bişey gördüğüm için korkudan uyuyamıyorum şimdi
Mucizem00 Kbramehmet1 hayırlısı olsun canım gidince yaz mutlaka doktor ne diyecek merak ettim bende 36+2yim belki başıma gelir tecrübeli olurum
Kbramehmet1 Mucizem00 şimdi çıktım canım doktordan rahim ağzından gelmiştir dedi nst de sancı çıkmadı bebeğin hareketleri de normal dedi o yüzden sıkıntı yokmuş çok şükür çok korkmuştur böyle şeyler normal dedi olabiliyormuş canım nst de sancı çıksaydı o zaman Doğum başlardı dedi
Mucizem00 Kbramehmet1 iyi canım adına çok sevindim insallah kazasız belasız kucagınıza alırsınız geçmiş olsun tekrardan🤲🏻❤️