Benimde ilk hamileliğim tecrübesizim ama burdan okuduğum kadarıyla nişan geldikten 3-4 gün sonra bile sancılar başlaya bilirmiş.yani nişan hemen doğum belirtisi değil.haftanıza göre doktora danışın bence.nişan enfeksiyon kapmasının önünü kesiyor sonuçta