Sebosss anladım canım senin demek istediğini bak ben 38+4 oldum 2 gün önce ilk defa bakıldı ağrılarım var diye gittim açılma var mı yok mu 2 gün geçti herhangi bir belirti daha yok tetiklemedi. Belki bünye meselesidir bilemem, ama acısı anlıktı korkulcak bişey değildi ve bende korkanlardandım bakılana kadar 😊