Ya ne bilim benim ilk gebeliğim değil 16 haftalık olduk ama hissediyorum yani her zaman ki olan bi his değil ya farklı oluşunu az çok anlıyor insan hissedemenyenler de normal aslında belki biz anormaliz 😊 Rabbim evlatlarımızı sağlıklı bir şekil de kucağımıza almayı nasip etsin geç olsun iyi güzel olsun 🙏🏼 Yakın zaman da inşallah hepimiz net baya bir şekilde anlarız