Benımde aynı sıkıntılarım var inanılmaz bir agrı özellikle bıleklerim ve kollarım dokunamıyorum bıle o kadar agrıorlar bazen dayanamayıp ağrı kesici alıorım o rahatlatıyor yoksa ölecem dıorum kalsıyum eksıklığım çıktı ılaç alıorım ama fayda yok umarım Doğumdan sonra geçer bende 37 haftalığım