Aklım hep hastane tipi göğüs pompalarındaydı ama hem çevremdeki bir kaç arkadaşım hem de internet yorumları sonucu e-bebek’in çiftli elektrikli göğüs pompasını almaya karar verdim. Markası Baby & Plus. Zaten doğumdan sonra çalışmayacağım için çok pahalı bir şeye yatırım yapmak istemedim, ara sıra acil durumlar için kullanmayı düşünüyorum pompayı. Aldığım pompaların biberon kısımlaeı Mamajoo marka, iki tane de biberon başlığı aldım onlarla kullanmak için. Piyasadaki fiyat- performans açısından en iyi ürün deniliyor. Bakalım umarım beklentilerimi karşılar 😌