Rmysa_19 Kizlar 25 haftalik hamileyim sabah uyandigimda tshirt umda hem sag hemde sol tarafta islaklik vardi, baktimki mememden su gibi bisi cikiyor. Normalmi sizce? Aynisini yasayan varmi?
Rmysa_19 Biri bana dediki simdiden su geliyorsa iyi degilmis. Nekadar dogru 😒 herkes cok bilmis korkutuolar insani baska bisi degil
Simos44 Rmysa_19 Millete göre her şey iyi değil boşver millet ne derse desin hele süt konusunda hiç duyma milleti. 🙏🏻 Normal diyen doktorun herkes ne bilsin sinir olurum o korkutan herkese ☺️
Kfkf Kan ve sarı iltihap olmadıkça korkmayın benimde 20 li haftalarda beri geliyor südyen takı azaltıyor benım taaa karnıma kadar geldıgı gunler oldu ama su annemın de öyleymiş merak etme o süt falan olamaz plasenta anneden ayrılmadık ca vucut sut üretmiyo sakın sıkmayın bide
Selvidaglar Kfkf nasıl süt akmıyor benim ablam 30. Haftasında foşur foşur süt geliyor göğsünden ilk gebeliği üstelik
Kfkf Selvidaglar valla ben 34 olucam benden gelmıyor nerede okuduysam öyle yazıyor doktor da öyle dedi ablanın ki ne bilemiyorum 🤷♂️ okuduğumu yazdım
Buharaa Bbsra daha cok süt gelmesini sağlıyorsun bu sefer doğumu tetiklemis olursun erken doğum olur allah göstermesin