Yusufunannesi_ R_Arslan yarın sabah randevum var bugün de zaten ağrım var bebeğim sürekli toplanıyor sabahtan beri 5 mi olmuştur artık
Hikmethanim_07 Yusufunannesi_ idrar enfeksiyonu olmuşsun canım geçmiş olsun en kısa zamanda mutlaka doktora görün ihmale gelmez birde bol bol su iç enfeksiyonu anca suyla atarsin
Yusufunannesi_ Hikmethanim_07 aslında daha Cuma testleri yaptırdı doktorum hepsi temiz çıktı sadece bol su iç dedi doktorum 🤷♀️
Hikmethanim_07 Yusufunannesi_ Aynen doğru söylemiş doktor normalde 3 litre içiyorsan 4 e çık bende de olmuştu 31 haftaliğım geçti çok şükur