Merhabalar 18+3 deyiz sadece 1 kilo almışım ve hiç iştahım Yok 53 kiloyum kendim için değil ama bebeğim için endişeleniyorum acaba benden beslenemiyor mu diye doktor gelişimi çok iyi diyor ama herkes kilo alırken benim alamamam aklımı karıştırdı sizce normal mi ??