Adves busrakaan 33 hafta olduk 😊kiz bekliyoruz insallah camlica erdeme gidiyorum siz hangi hastaneye gidiyorsunuz
busrakaan Adves siz yolun çoğunu devirmişsiniz maşallah 🧿 hayırlı doğumlarınız olur inşallah . Şuan gittiğim sabit bi hastane yok çok kararsızım bu konuda ama buradaki yorumlara bakarak medipol yada afiyete gitmeyi düşünüyorum
Adves busrakaan Medipolde de sedef hanimi tavsiye ederim afiyettede ablam dogum yapti ozgur dü sanirim.adi