37 haftadayim. Evvelki dogumumda goguslerimden kan gelmisti. Oderece yara oldular emziremedim bebegimi. Simdi ise tekrardan sizlamaya basladilar. Cok korkuyorum yine yara olacak kan akacak emziremiycem diye. Sizce gunus kapak almalimiyim? Yada alipta memnun kalmayanlar varmi acaba? Yada gumus kapak haricinde gercekten iyi gelecek krem merhem oneriisi olan varmi? Gercekten cok ihtiyac var. Yardimci olurmusunu,z lutfen