Menis21 Bebekkk Daha henüz karar veremedik bir oğlum var 10 yaşında Batın Efe ismi kız umut ettik kız olsaydı Berra Su olacaktı ama kısmet olmadi bakalim artık daha var diyoruz düşünüyoruz bende bekleyeyim belki bizede fikir olur ...😊
Medinemedi Menis21 yaaa bende batın koyma istiyorum ama allahın isimlerinden diye internette okudum ooymayın falan yazıyor size de dediler mi 😔
Cellys Bebekkk kayra kiz ismi degil mi? 2 arkadasim var ikisininde kizi var ve kayra isimleri ... unisex bir isim mi?
Havvauygun Annecik48 Kayra sıkıntılı bir isim araştırın eski Türklerde tanrı anlamına geliyor ben vazgeçtim
Sayalcan Bende kararsızım Bebekkk bende hala kararsızım. İki isim istemiyorum. Genelde çift isim konuyor neden böyle kızlar neden çift isim koyuyorsunuz. Bende mi çift isim düşünsem bilemedim.. 🤔
Asilalaz Sayalcan cocuk ılerfe bırını begenmese dıgerını sevsın dıye canım .secenek olsun dıye sahsen ben oyle dusundum
kimsebilmesindiye Sayalcan ilk cocugumun ismi tek simdiki bebegimede tek isim.koyacagim. anlayacagin bende hic cifr isim dusunmuyorum.
Serpilsaltikalp Sayalcan iki isim olayına hiç ısınamadım. Sade öz bir isim olmalı diye düşünüyorum. 2 isim koyanlar karar verememiş de ikisini birden koymuş gibi geliyor 🤭
Sayalcan Bebekkk kararsızım sebebi ise çift isim konuyor hep bense tek isim olsun diyorum. İleride herkesin çift ismi var keşke benimde öyle olsaydı der mi diye düşünüyorum oğlum🤷♂️😬