Ebru1954 19 haftalik gebeyim ayağıma 2 gundur kramp giriyor rahatsiz oluyorum acildeki doktir agrin olursa parol ic demisti bende ictim 2 gundur. Umarim zarari olmaz
35shereliz Ebru1954 sorun olmaz canım minoset ve parole izin veriyorlar ama plus olanı içme ayrıca kramp sorunun çok oluyorsa maden suyu, muz, kayısı tüketirsen yardımcı olur
LinaPrenses Ebru1954 hergun iciyom nerdeyse agrilrm yuzunden bsy olmaz korkma ilk kizimda da cok icmistim
Derya0707 Günde 3 taneye kadar içebilirsin demişti doktorum parol u günde 2 tane içtiğim oldu baş ağrısından şükür geçti o dönem
LinaPrenses Ebru1954 hayrli al kucgina canim dayanamıyor insan agrya dizlerim kollarim basim heryerm agryo hayrli dgrlim inslalah
asli_kerem Ayak ve bacak ağrılarında genelde suçlu magnezyum eksikliği oluyor. Sabah kalkınca topuğa basabiliyormusun rahatca? Yoksa sancı yapıp yürüdükçe mi açılıyor?