Herkese merhaba☺️
Evet sonunda bende meleğimi kucağıma aldım 9 Temmuz’da bebeğimin hareket etmediğini farkettim ve hemen doktorumu aradım yanına gıtmemi istedi gittim ve hemen nst ye bağlandım bebegımın kalp atışları çok yavaştı Doktorum hemen ultrasonla bakalım bir problem var dedi ultrasonda bebeğimin kordonu boynunda görünüyordu ama net birşey soyleyemedi hemen hastahaneye yatış verdi yattım ve sancılarım başladı akşam 10 gibi suni sancı takıldı açılmam 2 cm di gece 2 de Doktorum tekrardan muayene etti ve açılmamın durduğunu söyledi ben sabaha kadar sancı almaya devam ettim ama bebeğimin kalp atışları hala yavaştı en son sabah 8.30 da Doktorum geldi ve son bir kez nst ye bağlayalım eğer bebegin kalp atışı dusuk çıkarsa sezeryana alacağım dedi ve bebeğimin kalp atışı çok düşmüştü riske atamazdık hemen ameliyathaneye indik 5 dakikada bebeğimi kucağıma verdiler kordonunu tam 4 kez dolamış boynuna o yüzden kalp atışı düşüyormuş 3 gün küvezde kaldı dün aldım yavrumu kucagıma🙏🏻Çok güzel bir duygu ama itiraf etmeliyimki sezeryan Doğum çok zor ben 2 normal Doğum yaptım bu 3. Gebeliğim hiç bu kadar acı çekmemiştim sezeryanı sadece riskli durumlarda tercih edin lütfen 🙏🏻
Rabbim hepinizi tez zamanda sağlıkla yavrularınıza kavuştursun 🙏🏻💕