Tusubasa BEn yıllarca doktora gittim benim ağrıyor diye ama bir tane doktor bile farketmedi. Üstelik belime doğru da füzyon mu ne oluşmuş skolyozdan ve her gittiğim bişeyin yok dedi. En son ağlamaya başlamıştım o kadar çok doktora gittik bir tanesi akıl edebildi tam röntgeni. O söyledi sende bayağı eğrilik var hemen fakülteye git. Orda da prof vs baktı şimdilik sadece spor iki senede bir gel tekrar ölçelim dediler. Yaptığım egzersizlerle ağrım eskisi gibi olmadıkça bende başka sağlık sorunları falan derken bir daha da ölçtürmedik :/ bu sene tekrar Alel acele baktırdım genel bir muayene de onda da iyi çekilmemiş tam çıkmadı ama artış bariz dedi. Allah hakkımızda hayırlısını versin. Sana da çok geçmiş olsun. Hızlı ilerlemesi çok zordur allah bir daha sıkıntı yaşatmasın. Görünüşte kendim farkediyorum onun dışında bir sorunum yok çok şükür ama gebelik olunca insan tedirgin oluyor.