Zeynep_ hiç korkma etrafin dediğine de kulak asma ben ilk oğlumu 17 yasımda aldım kucağıma saten Doğum yaklaştıkça korku yerini heyacana bırakıyor suanda kızıma hamileyim ve iğneden bile korkan bi insanım hastane fobim var sence kötü ve korkulacak bisey olsa kadınlar 2 ve 3 çocuklarını dogururlarmi? O yüzden korkuyu unut su anın tadını çıkar zaman çok çabuk geciyo yarin Doğum yaptıktan sonra özlersin ben özledim de doğuruyorum ikinciyi 🤦🏻♀️