Busra61 11+1 haftalık hamileyim ilk defa bugün çok kaşık ağrısı çekiyorum doktorum normal dedi ama ben biraz telaş yaptım 😔 benim gibi olan var mı ?
MucizemE Busra61 benim de o haftalarda vardı bol sıvı tükettim istirat ettim sende öyle yap canım baktım geçmiyor doktora git doktorum bana bunları yapmamı söyledi sonra ilaç vermişti
Buket38 Bende 11 deyim canim benimde bu hafta cok oldu. Adet döngün eger bu tarihlere denk geliyosa vücut tepki veriyomus alisana kadar doktorun dedigine göre. Bol bol dinlen endiselenme
Busra61 Buket38 benimde doktorum rahim kesesi büyüyor korkma dedi telefonda ama telaş yapmıştım bir hafta sonrası aslında döngüm ama bilemedim 😔