Esrabatman Çekirge Doruk hastanesinde Sühendan hanım normal doğumcu. Sıra beklemesi sıkıntı ama dayanabilirsen memnun kalırsın. Dorukta Aytül hanım var oda çok iyi bir doktormuş🌸 Genel anlamda dorukta ki doktorlar normal doğumcu. Muayene ücretleride birçok hastaneye göre makul, doğum ücretleride baya ucuz.