Anneyimmmmm Hangi marka ve hangi tür ateş ölçer önerirsiniz kulaktan mı almalı yoksa temassız mı arasında ki fark ne bilmiyorum var mı tavsiye edecek olan en doğru ölçen hangisi 🤔
Lastmoon Anneyimmmmm acura marka önerebilirim temazsız. https://urun.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/acura-ac-9270-lazer-ates-olcer-430990534
Mineebd Anneyimmmmm valla genelde çoğu çocuk dr’u kolaltı dereceleri öneriyor. Bende o şekilde kullanıyorum.. yani diğerleri çok çabuk bozulabiliyor, yanlş ölçebiliyor..
PnrGg Anneyimmmmm bana görümcem hediye olarak aldı hepsiburada da indirim warmış ordan aldı. Weebaby temassız ateş ölçer. Güzel bişeeye benziyor walla bebiş doğsun kullanmadan bilemeyiz tabi😂 125 tl ye almış fiyatı uygun çokta pahalı değil
Simadumann Anneyimmmmm ben ebebek in temassız ateş ölçerini aldım hem suyu hem havayı hem bebeği ölçüyor. Canım sıkıldıkça ölçüyorum sıkıntı yok doğru ölçüyor fiyatıda uygundu diğer markalara göre
thesummerofkatya Merhaba, aynı konuyu araştırıyorum ben de . Temassızlar yanılabiliyor diyenler var, kulaktan ölçmek zor diyenler var. Ben de takip edeyim konuyu, farklı cevaplar gelir belki.
Nihanak Medisana temassiz ates olcer oneririm. Yegenimde 8 senedir kullaniyoruz hic bi sorun cikartmadi kendi bebegim icin de ondam alicam simdi 😊
thesummerofkatya CanNurdan valla bir kaç kişiden duydum. İnternetten de okuduğum yorumlarda denk geldi ama ben kullanmadığım için emin değilim tabi ki. Kullanan arkadaşlar yorum yaparsa biz de fikir sahibi oluruz umarım.
Yesimeliz Bana eczacim nexus verecek kizlar bu markayi hic duymamistim ama fiyat olarak ta iyi 150 civari. Hem kulaktan hem alindan oluyormus. Eczacilarin kullandigi bi marka olduguni soyledi. Braun filn 350 tl e bebekte. Cok pahali.
Anneyimmmmm Yesimeliz braun cidden pahalıymış dediğini bende Bi soruyum eczaneye bakalım ne diyecek teşekkürler 😊
Anneyimmmmm Mineebd kol altı olanlar net sonuç vermiyor diye duymuştum canım ben çocuk sürekli kıpırdadığı için yanılabiliyormuş ne kadar doğru bilmiyorum ama 🤷♀️
Lastmoon Anneyimmmmm tanıdıklarımda var gayet memnunlar ben bu markanın tansiyon aletini kullanıyorum çok memnunum. N11 dede var aynı ürün aratıp yorumlara bakabilirainiz herkes çok memnun bende sipariş verdim tabi.
Cnrsare 5 yıl önce oğluma temassız medisana aldım çok memnunum. Hiç yanılma olmadı hala sıkıntısız kullanıyorum.