Arkadaşlar satıma göre 8+2 günlük gebeyim ama göğüs siskinligim geçti sık idrara çıkma geçti az da olsa bı iki bulantim olurdu oda geçti 6+5gubluk ken düşük tehdidim vardı acaba bebeğime bişey mi oldu ama şunu da soylim vajina ve makatta gerginlik gibi sancıların var bugünde sol kasigima bı anda ayrı vurdu bı de kendimi hamile gibi de hissetmiyorum artık bı garip durumdayım ya sizce normal mi